تعارف
سوشل میڈیا ویب سائٹس، ایپس، اور دیگر پلیٹ فارمز کا مجموعہ ہے جو صارفین کو معلومات اور خیالات کو متن، تصاویر، ویڈیوز اور دیگر ذرائع کے ذریعے ورچوئل کمیونٹیز کے ساتھ بانٹنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ دنیا بھر میں 5 بلین سے زیادہ لوگوں کے ذریعہ ذاتی اور پیشہ ورانہ وجوہات کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔سوشل میڈیا کو صارفین کو جوڑنے، کمیونٹی بلڈنگ کرنے اور اہم معلومات بانٹنے کے لئے خوبصورت تصور کیا گیا ہے۔ ناقدین کا کہنا ہے کہ سوشل میڈیا نونہالوں کی ذہنی صحت کو متاثر کرتا ہے، غلط معلومات کی ترسیل کو آسان بناتا ہے، اور بچوں کے جنسی استحصال کے مواقع کو بڑھاتا ہے۔بڑے سوشل میڈیا پلیٹ فارم میں فیس بک، یوٹیوب، واٹس ایپ، انسٹاگرام، اور ٹک ٹوک شامل ہیں۔
سوشل میڈیا کی تاریخ
انسانی ذات فطری طور پر ایک سماجی نوع ہے۔ جب 1983 کے آس پاس انٹرنیٹ روزمرہ کی زندگی میں داخل ہوا تو عالمی روابط کی فوری ممکنات پیدا ہوگئیں۔پ kom پڑوسی سے بات کرنا دنیا کے کسی بھی شخص سے بات کرنا بن گیا، اور پچھواڑے کی باڑ ایک کمپیوٹر مانیٹر کے لیے تجارت کر لی گئی۔ چاہے ذاتی مقاصد کے لئے ہو یا کاروبار کے لیے، انسانوں کی ایک دوسرے سے بات چیت کرنا ہی تو ہے - ہمیشہ خوشگوار یا سچی نہیں، لیکن یقینی طور پر مسلسل۔سوشل میڈیا کی پہلی جڑیں ای میل میں تھیں۔ دوست سے جسمانی میل باکس میں خط وصول کرنے کا مزہ کمپیوٹر پر بڑھ گیا۔"آپ کے پاس میل ہے!" روزمرہ کی کاروباری اور ذاتی خط و کتابت میں ایک الیکٹرانک نوٹس بن گیا۔ پھر، ٹیکنالوجی بوجھل ڈیسک ٹاپ کمپیوٹروں سے چمکدار کم گنجائش والے لیپ ٹاپ اور موبائل فونز تک پھیل گئی۔ای میل کے ساتھ ای میل گروپ بھی انٹرنیٹ سائٹس پر منظم ہونے لگے - ایک جیسے شوق رکھنے والے لوگوں کے لئے الیکٹرانک مباحثہ گروپ۔ ایک نمایاں مثال یاہو گروپس تھی (جو 2020 میں بند ہوگئی)۔
یہاں سوشل میڈیا کے معاشرے پر بڑے اثرات ہیں:
1
عالمی جڑت برانڈ کی ترقی
2
مارکیٹنگ معلومات تک رسائی کمیونٹی کی تشکیل کیریئر
3
کاروباری مواقع
Comments
Post a Comment